Customer Experience Expert Club
V neustále měnícím se světe komunikace a očekávání zákazníků je nezbytné být vždy krok napřed. Poněvadž jednou z klíčových konkurenčních výhod je způsob a kvalita poskytování zákaznické péče a s ní spojený zákaznický zážitek, jsme přesvědčeni, že Vám tento klub umožní pravidelně se inspirovat novinkami v oblasti Customer eXperience. Další nespornou výhodou tohoto klubu je možnost vzájemného sdílení zkušeností v technologické oblasti a transformaci odborné zkušenosti v zážitky, které si zákazníci pamatují.
Termín:
4. 11. 2025 od 14:00 hodin začínají přednášky
od 17:30 hod. společná večeře v restauraci Šalanda
Místo:
Cisco Office, Golden Gate
Pujmanové 1753/10a, Praha 4
Programem vás budou provázet
Marcel Vejmelka
Business Consultant, Soitron
Jaroslav Martan
CSE, Cisco.
Program
- Proč jsou kvalitní data nezbytná pro řízení výkonu operátorů, zvyšování spokojenosti zákazníků, optimalizaci procesů a úspěch kontaktního centra. Přiblížení na case study z Tatrabanky.
- Co sledovat, aby data pomáhala – a jak využít okamžité i dlouhodobé pohledy.
- Jak vizualizovat data, tak aby byla okamžitě srozumitelná pro supervizory i operátory. Wallboardy, dashboardy a živé ukázky.
- Jak propojit různé systémy kontaktního centra – od telefonní platformy a CRM až po interní databáze. Rozdíl mezi frontendovými a backendovými integracemi, ukázky API metodik a přístupů.
Představíme i low-code / no-code integrace, které umožní rychle nasadit nové funkce bez nutnosti rozsáhlého programování.
- Jak aplikovat Paretovo pravidlo 80/20 při nastavování procesů v kontaktním centru – věnovat pozornost klíčovým oblastem, které přinášejí největší efekt. Případová studie z TatraBanky.
- Jak rychle nasadit interaktivní nové funkcionality do vašich aplikací do existujících systémů. Jak pomocí web komponent rychle nasadit nové funkcionality do existujících systémů.
- Jak přistupovat k integracím v kontaktním centru – od mapování potřeb, přes návrh architektury, až po testování a nasazení. Praktický „checklist“ kroků, které minimalizují riziko chyb a zajišťují plynulý provoz.
*Změna programu vyhrazena
Společná večeře
Večeře:
Po skončení přednášek v 17:30 hod. se společně přesuneme
do restaurace Šalanda Pankrác na společnou večeři.
Registrace
Zaujal Vás náš program? Zaregistrujte se. Registrace je již otevřena.
AI v kontaktním centru, 4. 11. 2025 od 14: hodin, zakončeno společnou večeří.
Organizační pokyny
TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ
Cisco Office, Golden Gate, Pujmanové 1753/10a, Praha 4
KLUBOVÁ SPOLEČNÁ VEČEŘE
Na Strži 2097/63
Praha 4-Pankrác 140 00
v těsné blízkosti Cisco