Customer Experience Expert Club

V neustále měnícím se světe komunikace a očekávání zákazníků je nezbytné být vždy krok napřed. Poněvadž jednou z klíčových konkurenčních výhod je způsob a kvalita poskytování zákaznické péče a s ní spojený zákaznický zážitek, jsme přesvědčeni, že Vám tento klub umožní pravidelně se inspirovat novinkami v oblasti Customer eXperience. Další nespornou výhodou tohoto klubu je možnost vzájemného sdílení zkušeností v technologické oblasti a transformaci odborné zkušenosti v zážitky, které si zákazníci pamatují.

Termín:

4. 11. 2025 od 14:00 hodin začínají přednášky

od 17:30 hod. společná večeře v restauraci Šalanda

Místo:

Cisco Office, Golden Gate

Pujmanové 1753/10a, Praha 4

Programem vás budou provázet

Marcel Vejmelka

Business Consultant,  Soitron

Jaroslav Martan

CSE, Cisco.

Program

ZAČÁTEK REGISTRACE A PŘIVÍTÁNÍ
Úvod: Data, analytika a reporting
Marcel Vejmelka
  • Proč jsou kvalitní data nezbytná pro řízení výkonu operátorů, zvyšování spokojenosti zákazníků, optimalizaci procesů a úspěch kontaktního centra. Přiblížení na case study z Tatrabanky.
Data real-time vs. historická
Marcel Vejmelka
  • Co sledovat, aby data pomáhala – a jak využít okamžité i dlouhodobé pohledy.
Pohledy na data a 2RING Dashboardy
Marcel Vejmelka, Peter Kolenič (2Ring)
  • Jak vizualizovat data, tak aby byla okamžitě srozumitelná pro supervizory i operátory. Wallboardy, dashboardy a živé ukázky.
COFFEE BREAK
Integrace: Frontend × Backend, API, Low-code přístupy
Marcel Vejmelka / Jaroslav Martan
  • Jak propojit různé systémy kontaktního centra – od telefonní platformy a CRM až po interní databáze. Rozdíl mezi frontendovými a backendovými integracemi, ukázky API metodik a přístupů.
    Představíme i low-code / no-code integrace, které umožní rychle nasadit nové funkce bez nutnosti rozsáhlého programování.
Standardizace a příklady z praxe
Marcel Vejmelka
  • Jak aplikovat Paretovo pravidlo 80/20 při nastavování procesů v kontaktním centru – věnovat pozornost klíčovým oblastem, které přinášejí největší efekt. Případová studie z TatraBanky.
Web komponenty v integracích
Jaroslav Martan
  • Jak rychle nasadit interaktivní nové funkcionality do vašich aplikací do existujících systémů. Jak pomocí web komponent rychle nasadit nové funkcionality do existujících systémů.
Zásady integrace – náš ověřený proces
Jaroslav Martan, Marcel Vejmelka
  • Jak přistupovat k integracím v kontaktním centru – od mapování potřeb, přes návrh architektury, až po testování a nasazení. Praktický „checklist“ kroků, které minimalizují riziko chyb a zajišťují plynulý provoz.
UKONČENÍ DISKUZE A PŘESUN NA SPOLEČNOU VEČEŘI DO RESTAURACE ŠALANDA PANKRÁC

*Změna programu vyhrazena

Společná večeře

Večeře:

Po skončení přednášek v 17:30 hod. se společně přesuneme

do restaurace Šalanda Pankrác na společnou večeři.

Místo:

Restaurace Šalanda Pankrác

Na Strži 2097/63
Praha 4-Pankrác 140 00

Registrace

Zaujal Vás náš program? Zaregistrujte se. Registrace je již otevřena.

AI v kontaktním centru, 4. 11. 2025 od 14: hodin, zakončeno společnou večeří.

    *


    Organizační pokyny

    TERMÍN A MÍSTO KONÁNÍ

    Úterý 4. 11. 2025 od 14:00 hodin

    Cisco Office, Golden Gate, Pujmanové 1753/10a, Praha 4

    KLUBOVÁ SPOLEČNÁ VEČEŘE

    Srdečně vás zveme po skončení oficiálního programu klubu na společnou klubovou večeři od 17:30 hodin do

    Restaurace Šalanda Pankrác

    Na Strži 2097/63
    Praha 4-Pankrác 140 00
    v těsné blízkosti Cisco