Požadavky

  • Zautomatizovat vyřizování požadavků na plné nebo částečné STORNO od zákazníků a snížit náklady
  • Zrychlit vracení peněz zákazníkům na základě vyřízených požadavků na STORNO a zvýšit spokojenost zákazníků
  • Zjednodušit proces přijímání a vyřizování požadavků na STORNO
  • Zkrátit dobu vyřizování požadavků na STORNO od zákazníků, především během hlavní sezóny
  • Snížit chybovost lidí
  • Vyzkoušet fungování automatizace před jejím případným využitím v dalších službách kontaktního centra

ŘEŠENÍ

  • Zaznamenání a popis procesů při přebírání a vyřizování ticketů od zákazníků
  • Audit a zpracování procesní mapy
  • Zmapování infrastruktury zákazníka
  • Návrh automatizovaného softwarového řešení (RPA)
  • Design řešení, testování, pilotní provoz, optimalizace a ostrý start

VÝSLEDKY A PŘÍNOSY