STAV PŘED MIGRACÍ
- 
Nákladný enterprise systém založený na licencích per server, per aplikace
 - 
Povinnost platby za servisní kontrakt během celého období
 - 
Nejasný model licencování a s tím spojené vysoké náklady
 - 
Poplatky za extra rozšíření a nové moduly
 - 
Nutnost zaměstnávání trénovaných a certifikovaných lidí
 
STAV PO MIGRACI
- Jasný systém, bez poplatků za licence na server, per aplikace
 - Výrazné ponížení celkových nákladů
 - OpenSource software
 - Volně dostupná extra rozšíření a moduly
 - Zvýšená míra flexibility, škálovatelnosti a dostupnosti
 
Výsledek
Přehledný a fixní cenový model na celé dohodnuté období.
Flexibilita v modifikaci řešení, bez návaznosti na vývojový cyklus.
SLA s parametry na míru. Service Desk a incident management v rámci SLA.
Platba jen za skutečně využité služby.
Díky novému řešení, které bylo modifikované na základě našich požadavků a potřeb, se nám podařilo snížit operativní náklady o 80%. Migrace na novou infrastrukturu trvala 3 měsíce a proběhla bez problémů a jakýchkoliv výpadků našich služeb.