IT SUPPORT PODLE POTŘEB VAŠEHO BYZNYSU
Zvolte si typ IT podpory, který vyhovuje vašim potřebám. Můžeme vám nabídnout pokrytí po celý pracovní týden nebo v jiném modelu budeme k dispozici nepřetržitě. Vyberte si z nabízených časových balíčků, které poskytujeme, nebo si nechte navrhnout vlastní SLA IT podporu, která nejlépe vyhovuje vašim obchodním potřebám.
SPRÁVA IT – BALÍČKY SLA
Naše balíčky jsou přizpůsobeny pokrytí 8×5 a 24x7x365. Za účelem přínosu co největší přidané hodnoty našim klientům jsme rozdělili naši službu na tři základní kategorie. Zorientujte se v naší nabídce IT support.
NAŠI ZÁKAZNÍCI
IT PODPORA A KONZULTACE
Potřebujete vylepšit vaše IT, nebo pomoci s návrhem nových řešení? Naši certifikovaní systémoví inženýři a architekti vám pomohou najít to pravé řešení pro vaši infrastrukturu. V Soitronu věříme, že kromě zabezpečení vysoké dostupnosti a kvalitních služeb je právě technologický rozvoj jedním z klíčových prvků, který ve výrazné míře přispívá ke zvýšení vašich příjmů, zlepšení spokojenosti vašich zákazníků a ke snížení nákladů na provoz infrastruktury.
Chcete se dozvědět více o naší správě IT? Přečtěte si podrobné info v naší brožuře.
Kontaktujte nás
Pokud hledáte komplexní správu IT, jste na správném místě. Zanechte nám svůj kontakt a ozveme se vám zpět.