Marcel Vejmelka posílil oblast customer engagementu v Soitronu

Marcel Vejmelka se stal novým business konzultantem společnosti Soitron. Technickému poradenství, platformám a optimalizaci procesů se věnuje již více jak 15 let. Jeho posláním je nabízet firmám potřebné řešení, které jim pomůže zvýšit efektivitu komunikace ve svých kontaktních centrech, a vytvořit z nich tak účinný nástroj pro budování loajality zákazníků.

S platformami z oblasti customer engagement se Marcel Vejmelka poprvé setkal ve společnosti Anect, kde zastával roli technické podpory pro vybrané zákazníky. Odtud zamířil do společnosti NTT (dříve Dimension Data), kde pracoval 13 let na návrzích technických řešení, jejich dodávce a podpoře.

Novou misí a cílem zároveň je pro Marcela Vejmelku posílit stávající tým Soitronu zabývající se implementací a podporou technologií vedoucí k efektivnější komunikaci firem se zákazníky. „Do týmu přináším své znalosti a schopnosti týkající se byznys developmentu, hledání nových příležitostí a rozvíjení stávajících řešení. Dále jsem zodpovědný za aktivní přípravu technických a byznys workshopů v oblasti customer engagementu,“ vysvětluje Marcel Vejmelka.

V následujících letech bude trhem rezonovat oblast umělé inteligence a s tím související automatizace některých úkonů a procesů. Z tohoto důvodu bude kladen větší důraz na spokojenost agentů kontaktního centra, protože snadné úlohy přeberou roboti typu chatbot, voicebot, mailbot a taskbot a agenti budou řešit složitější a komplexnější situace. „Do popředí půjdou navíc analytické nástroje umožňující rychlejší a snadnější hodnocení práce agentů kontaktního centra a zpětné vazby zákazníků,“ dodává Vejmelka. I proto by se týmy obsluhující zákazníky pomocí platforem kontaktního centra měly stát nedílnou součástí společnosti a být tak i vnímány. V této oblasti je obrovský potenciál a společnost Soitron si je toho vědoma.

Marcel Vejmelka vystudoval chemicko-technologickou fakultu na VUT v Brně se specializací na zušlechťování paliv. Získal certifikáty v oblasti Cisco Webex Contact Center a Cisco UCCE Design. Mezi jeho koníčky patří jízda na kole, freeride, skialpinismus, běžkování, skalní lezení, wing foiling a samozřejmě rodina. S partnerkou má dvě děti.

Související články