KTERÉ PROCESY MůŽETE AUTOMATIZOVAT?

PROCURE-TO-PAY (P2P)

• Proces fakturace, evidence a zpracování faktur nebo kontrola splatnosti faktur
• Zpracování pohledávek a jiných plateb, zpracování žádostí o platby
• Zpracování domácích a zahraničních plateb, kurzových rozdílů
• Zpracování cestovních příkazů
• Evidence a účtování bankovních výpisů

ORDER-TO-CASH (O2C)

• Tvorba objednávek
• Zpracování hotovostních operací, úvěrů, inkas a jiných transakcí
• Zařazení dodavatele, zákazníka, zboží a jiných položek do systému
• Porovnávání cen a výběr dodavatelů
• Zpracování požadavků dodavatelů a zákazníků
• Ověřování platnosti údajů, dodavatelů a jiných procesů
• Automatizace odpovědí dodavatelům, zákazníkům a jiným subjektům

RECORD-TO-REPORT (R2R)

• Vnitrofiremní účtování a refakturace
• Účtování nákladů a daní
• Zpracování analýz, vytváření finančních a jiných reportů
• Příprava podkladů pro konsolidaci, audit, roční plánování a plnění plánu, rozpočtové analýzy
• Odsouhlasení administrativních a jiných procesů
• Aktualizace dat v systému, komunikace s jinými digitálními systémy
• Archivace dokladů, dokumentů a jiných podkladů, získávání údajů z dokumentů
• Kontrola dodržování předpisů nebo souladu s GDPR

JAK PROBÍHÁ ZAVEDENÍ RPA?

1

Počáteční analýza, identifikace procesů k automatizaci

2

Analýza současného procesu, návrh RPA řešení

3

Vývoj řešení a jeho testování

4

Nasazení RPA technologie do produkce

5

Optimalizace řešení

6

Správa a údržba softwarových robotů

Jak dlouho trvá zavedení RPA?

watches drawing

 

Samotná automatizace netrvá dlouho. Od prvního setkání umíme dodat robota hotového a nasazeného ve vašich systémech už za 4–16 týdnů. Náročnost samotného nasazení je ve srovnání s nasazením nových systémů minimální. Rychlost zavedení RPA se pohybuje v jednotkách týdnů, a to s minimálním zatížením zaměstnanců při vývoji a testování řešení.

Jaká je návratnost investice do RPA?

piggybank drawing

 

Návratnost investice do softwarových robotů se pohybuje v rozmezí od 6 měsíců do 2 let.

Výhody automatizace

Zefektivnění back-office procesů

Zvýšení spokojenosti zákazníků

Zkrácení dodacích lhůt nebo reakční doby odpovědi

Snížení chybovosti a eliminace odchylek

Rychlá implementace a škálovatelnost řešení

Chcete automatizovat centrum sdílených služeb? Ozvěte se!